»Pomembno je, da je delo napredovalo hitreje. To je dober znak za konec in da je cenejše, kot je bilo načrtovano. Tudi to je dober znak, da gre projekt v pravo smer.«
»Še vedno potrebujemo delavce na gradbišču, saj bo odprtih skupno 14 gradbišč, zdaj imamo odprtih devet. Na vsakem gradbišču dela okrog 40 delavcev.«
»Cene so šle gor in treba jim je priznati to razliko. Že teh deset odstotkov, ki so pripisani tveganju izvajalca, je po moje nepoštenih.«
»Izvajalci napredujejo po 11 metrov na dan, načrtujemo pa, da bi izvrtali celo po 15 metrov predorske cevi na dan. To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Izkazalo se je pri oporniku ena, da je razpoka globoka več kot tri metre in na račun te razpoke je bilo treba projektirati na novo in temelje zgraditi na drug način, temu se reče, globoko temeljenje, se pravi, vgradili smo šest pilotov.«
»Pripravljalna dela na 12 mestih še niso stekla, a manjša zamuda je ulovljiva. To so manjše zamude, to priznam. Razlogi so različni – tehtni in manj tehtni: od covida do dovoljenj za delo.«
»Mi bomo kandidirali še za dodatna nepovratna sredstva za tirne in elektro-strojne naprave. Vlogo bomo oddali za okoli 100 milijonov evrov. Do novembra jo moramo pripraviti, januarja pa jo bomo oddali.«